KORG MV-2408 - mikser analogowo-cyfrowy

1 333 punktów do bonusowego programu
Cena
5999 zł

Producent
Korg

Kod produktu
P01275

Na zamówienie Śledzić dostępność

Hybrydowe miksery analogowe i cyfrowe Korg - MV-2408 (24 kanały) i 1608 (16 kanałów) - ułatwiają twórcze miksowanie i natychmiastową kontrolę transmisji na żywo. Zostały zaprojektowane we współpracy z legendarnymi projektantami mikserów, Gregiem Mackie i Peterem Wattsem. Więcej

Nowa seria SoundLink została zaprojektowana przez praktycznych muzyków. Umożliwia natychmiastowe przywołanie różnych kombinacji kanałów dla różnych pasm, różnych ścieżek, testów dźwiękowych, solowych numerów akustycznych, solo perkusyjnego lub poszczególnych części masy (chór, zespół). Masz cztery programowalne grupy wyciszania, każda z własnym przyciskiem sprzętowym.

Nowe przedwzmacniacze mikrofonowe HiVolt zapewniają teraz bogaty i ciepły dźwięk w korektorach przedwzmacniacza i procesorach dynamicznych w produktach. Zapewniają również najwyższy zapas nad jakimkolwiek mikserem analogowym lub cyfrowym w porównywalnej cenie.

Niektórzy muzycy chcą słyszeć swój własny instrument lub głos bardziej w swoim uchu lub na monitorze. Jest to coś, co trudno ustawić na innych miksach. Miksery SoundLink mają jedno pokrętło do miksowania pełnego miksu L / R w każdej ścieżce każdego muzyka na każdym wyjściu słuchawkowym monitora dla muzyków. Masz specjalne pokrętła dla dwóch muzyków na indywidualnym miksie monitorów.

Dwadzieścia cztery realistyczne efekty cyfrowe. Wszystkie sześć efektów pogłosu ma alternatywną wersję „WARM”. Wszystkie parametry efektu można edytować, przechowywać i aktywować za pomocą opcjonalnego przełącznika nożnego. Ponadto dostępny jest generator tonów testowych do użytku z wbudowanym 24-pasmowym analizatorem widma.

Szereg indywidualnych przycisków L / R, AUX 1 i AUX 2 dla korektora i dynamiki ułatwia miksowanie. Limiter, Compressor, Noise Gate są skuteczne bez degradacji dźwięku i przesady. Każdy parametr można ustawić, zapisać i przywołać w dowolnym momencie. 31-pasmowy analizator widma i super praktyczny korektor paragrafu 31/9 rozwiązują problemy akustyczne.

Uzyskaj bezpłatne oprogramowanie RX Elements z iZotope za darmo dzięki mikserowi SoundLink MW-2408. Ten zaawansowany pakiet oprogramowania jest wyposażony w kilka narzędzi, które umożliwiają czyszczenie, naprawę, a nawet zrównoważenie miksu dowolnego nagrania. Pobierz oprogramowanie pakietu Korg, które jest zawarte w pakiecie.

Specyfikacje:

Analogowe

Typ: Zrównoważona kobieta XLR i TRS
Przedwzmacniacz mikrofonowy HiVolt: -128 dBu E.I.N, nominalny poziom wejściowy od -10 do -60 dBU; Impedancja wejściowa 3 k?
Pasmo przenoszenia do wyjścia głównego: od +0,5 do -1,5 dBu; 20 Hz do 20 kHz
THD na wyjściu głównym (20-20 kHz): 0,004%
Stosunek S / N do wyjścia głównego (Ref = +4 dB, 20 kHz BW, A-wtd): -70 dBu
Przesłuchy systemowe (Ref = + 4dBu, 20Hz-20kHz, untd): Wyjście wejściowe, -70dBu; Sąsiadujące kanały, -90 dBu
Zakres regulacji poziomu (± 1 dB): od + 10 dB do + 60 dB (Mic), od -10 do + 40 dB (rząd)
Główne wyjścia: zbalansowane męskie XLR i 1/4 ”TRS
Maksymalny poziom wyjściowy: +26 dBu
Impedancja wyjściowa: 75 ?
Wyjście słuchawkowe: 100 mW / kanał. Przy obciążeniu 32 ?, 20 Hz-20 kHz (+ 0,5 dB, -1,5 dB)


Kontrola

Zapisz ustawienia: Wyciszanie kanałów, Wyciszanie efektów i efektów, Grupy wyciszania, Ustawienia podziału, Dynamika, Korektor graficzny, Przypisywanie opinii do magistrali
Konwertowalne ustawienia: 4 grupy wyciszenia, 10 globalnych pamięci scen, 24 pamięci efektów, 10 dynamiki, 6 GEQ, 16 lub 24 kanałów wyciszenia, 3 przypisania magistrali sprzężenia zwrotnego


Przetwarzanie sygnałów

Kanały monofoniczne: HI (12k, półki), MID (szczytowy, z możliwością zamiany od 250 Hz do 5 kB) i LO (100 Hz, półki), zwiększenie / odcięcie ± 15dB;
Kanały stereo: HI (półka 12 tys.), HI MID (półka 2,5 tys.), LO MID (półka 250 Hz) i LO (półka 100 Hz)
Filtr górnoprzepustowy: 12 dB / oktawę przy 80 Hz
Cyfrowy wielopasmowy korektor: 31 pasm z dziewięcioma częstotliwościami wybieranymi jednocześnie, szeroki interwał 1-oktawowy i wąski tryb oktawowy
Cyfrowy kompresor: twardy - atak od 1 ms do 40 ms, próg od + 11dB do 0dB; Miękki - atak od 1ms do 40ms, próg od +11 do -5dB
Ogranicznik cyfrowy: atak od 1 ms do 40 ms, próg od +19 do + 3dB
Cyfrowa bramka szumów: twarda - zwolnienie od 40ms do 1500ms, próg od -35 do + 7dB; Miękki - Uwolnienie od 40 do 1500 ms, Próg od -50 do + 4dB, Cyfrowy korektor wielopasmowy, Kompresor, Limiter i bramka szumów można przypisać indywidualnie do głównego analizatora widma L / R, Aux 1 i Aux 2 *: 24-kanałowy z Peak Hold


Cyfrowe

Główny zakres dynamiki L / R ADC: 115 dB (A-wtd)
Aux i FX Bus Zakres dynamiczny ADC: 110dB (A-wtd)
Zakres dynamiczny DAC dla wszystkich autobusów wychodzących: 115dB (A-wtd)
Port USB Stereo Wejście / nagrywanie: USB Klasa 1 Przetwarzanie wewnętrzne: 32-bit dla przetwarzania wewnętrznego;
Głębokość A / D / A: Korg Tru-Bit-Perfect 32-bit
Głębia bitowa USB: 24-bit
Częstotliwość próbkowania: 48 kHz, 44,1 kHz
Efekty cyfrowe: Rev Hall, Rev Hall, Warm Room, Rev Warm Room, Rev Warm Room, Rev Warm Room, Rev Warm Room, Stage Warm, Plate Reverb, Spring Reverb Warm, Tape Echo, Variable Delay, Delay of Korg SDD3000, Chorus, Flanger, Exciter, Sub Bass Booster, Ton testowy 1 kHz, Slow Sweep, Fast Sweep


Cechy fizyczne

Złącze zasilania: IEC
Zakres napięcia wejściowego: od 100 do 240 V prądu przemiennego, 50/60 Hz
Wymagania dotyczące zasilania (ciągłe): 45 W.
Zalecana temperatura pracy otoczenia: od 0 do 40 stopni Celsjusza
Wymiary (szer. X gł. X dł.): MW-2408: 480 mm x 187 mm x 530 mm
Waga: MW-2408: 9,3 kg